Maatregelen inzake Coronavirus

Vanwege de toegenomen maatregelen omtrent het Coronavirus, kunnen wij u melden dat we deze ontwikkelingen op de voet volgen en daarbij de richtlijnen van het RIVM volgen. Onze prioriteit is de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en opdrachtgevers. Om deze reden hebben wij een aantal maatregelen doorgevoerd.

Iedere werknemer bij YourPlannerz en Senz Interim heeft een thuiswerkplek en kan alle werkzaamheden vanaf huis verrichten. Voor supportvragen kunt u gewoon telefonisch contact met ons opnemen. Er zijn hierin geen wijzigingen. Ook de vragen die u per e-mail stelt worden zoals gewoonlijk opgepakt. Geplande afspraken en besprekingen proberen wij voor zover mogelijk via een videoconferentie plaats te laten vinden. Op deze manier kunnen wij de ondersteuning blijven bieden zoals u dat van ons gewend bent.

Een aantal geplande workshops en events hebben we moeten annuleren en zijn doorgeschoven naar een later moment in het jaar. Met iedere deelnemer is inmiddels contact opgenomen om dit te bevestigen.
Mocht u in deze moeilijke en onvoorspelbare periode behoefte hebben aan extra ondersteuning schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

 

Wij danken u voor uw begrip en hopen dat deze situatie snel achter de rug zal zijn.

 

Team YourPlannerz & Senz Interim

Terug naar overzicht
Collega aan het woord: Anoesjka van der Kaaden

Na jarenlange ervaring in de evenementenbranche, heb ik een deel van mijn kennis meegenomen naar het onderwijs, waar ik mijn vaardigheden verder heb ontwikkeld. Mijn achtergrond in evenementen brengt een creatieve en organisatorische invalshoek in mijn rol als Consultant Onderwijslogistiek bij YourPlannerz. Deze bijzondere mix stelt me in staat om niet alleen praktische taken uit […]

Lees meer
Collega aan het woord: Marijn Ouwehand

“Een Nieuw Avontuur: Van muzikant tot gemeenteraadslid tot roostermaker” In 2021 ben ik in coronatijd afgestudeerd als jazzzanger aan het Conservatorium van Amsterdam. Dankzij de corona had mijn muziekcarrière een valse start en ben opzoek gegaan naar werk wat bij mij past. Ik kwam snel aan het werk bij de muziekschool, maar dit werk bleek […]

Lees meer
Collega aan het woord: Inez Meijer – Procescoördinator

Als procescoördinator bij de Academie Engineering & Automotive heb ik de verantwoordelijkheid voor de planning en inzet van verschillende opleidingen binnen onze academie. Mijn werkweek begint op maandag met het doornemen en beantwoorden/verwerken van e-mails. In de ochtend hebben we vaak een teamoverleg gepland waarin we lopende zaken bespreken en elkaar op de hoogte brengen […]

Lees meer